Pretty Followers

nedjelja, 6. listopada 2013.

Matching Manicure #2 gradijent+šljokice(ili ti ga Džgradient) :D

Tema ovosedmičnog MM bila je neka kombinacija šljokica(koje nikad ne dosade) i gradienta,i naravno sve to u fazonu :D

Znam da sam imala priliku da iskoristim neke veselije boje lakova,ali kao što sam već spomenula,nedavno sam se zaljubila u EVELINE nudač,i ne ispuštam ga dok ga ne potrošim(što da se primjetiti).

Za ovu temu koristila sam sljedeće lakove:

1.Gabrini Elegant 360
2.Rapsodi Nailpolish Multivitamin 304
3.EVELINE colour INSTANT Fast dry&Long Lasting 690
4.miss sporty NAIL EXPERT MANICURE Strength action(vitamin C & Calcium)
spužvicu,
sitne šljokice u nekoj finoj (valjda!?)smedjoj nijansi i
zlatne zvjezdice (osjećam se kao Božićna jelka) :D





Eh,kao i obično kao base coat stavila sam  miss sporty NAIL EXPERT MANICURE Strength action(vitamin C & Calcium) ,zatim ide prvi sloj(samo jedan) mog najljepšeg EVELINE colour INSTANT Fast dry&Long Lasting 690.
Za gradijent sam koristila 2 laka:
Naravno nanosila sam ih spužvicom(onih kozmetičkih trenutno nisam imala)običnom kuhinjskom za pranje suđa(da mi majka vidi šta radim pozlilo bi joj :D)
Išla sam od najtamnijeg Gabrini Elegant 360 preko Rapsodi Nailpolish Multivitamin 304 do najsvjetlijeg kojeg sam prvog nanijela preko cijelog nokta,omiljenog EVELINE-a.



Naravno,da opet ne bi bio obični gradijent,i da bi spomenula moju pretty Dž (: tu su došle i šljokice :D








A nisam mogla odoljeti ni zvjedicama(možda je za nečiji ukus pređiđano,al meni se baš sviđa)




još par sličica :











To je bila moja Džgradient manikura za MM ove sedmice,kako Vam se sviđa(ako Vam se uopšte sviđa),radite li često gradijent,i volite li šljokiceee ? :D

Do sljedećeg posta :****

Broj komentara: 7:

  1. Kako je taj Eveline divan, n mogu dočekati da ga negdje iskopam i kupim...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala jos jednom(: bas sam se naklstila na njega vec ga pola nema:D

      Izbriši
  2. Fakat je prelijep Eveline lak. Jesi ga u DM-u nasla??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) jeste u Dm-u vidjet ces stoje svi na hrpi u nekoj staklenoj zdjeli :D al ima i u CM-u,pa sta ti je blize

      Izbriši
    2. Kupila sam ranije dva Eveline laka u DM-u, ali ne znam kako mi je ova nijansa promakla :-) Hvala, otici cu danas bas da provjerim :-)

      Izbriši